Filmy konspiracja, samobójstwo

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje konspiracja, samobójstwo. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pełna akcji i przygód opowieść o ponownym spotkaniu sławnych trzech muszkieterów i D'Artagnana, w której walczą "jeden za wszystkich i wszyscy za jednego" w obronie honoru króla i za przyszłość kraju. Leonardo DiCaprio występuje w podwójnej roli - okrutnego króla Ludwika XIV i tajemniczego więźnia z twarzą ukrytą pod żelazną maską. Paryż głoduje, ale król Ludwik XIV bardziej zainteresowany jest miłostkami, rozpustą i dworskimi intrygami niż losem swych poddanych. Trzej muszkieterowie, w których role wcielili się znakomici Jeremy Irons, John Malkovich i Gérard Depardieu obmyślają śmiały plan uwolnienia Francji spod tyranii króla. Jedynie D'Artagnan (Gabriel Byrne) stoi im na drodze.
Opowieść zaczyna się 27 lutego 1933 r. W rezydencji potentatów przemysłu stalowego właśnie trwają przygotowania do uroczystej kolacji. Reprezentanci trzech pokoleń gigantycznego rodu von Essenbeck świętują urodziny seniora dynastii. Podniosłą atmosferę przerywa wieść o płonącym Reichstagu...

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.


Ekranizacja filozoficzno-erotycznej powieści Witolda Gombrowicza. Okupowana Polska, rok 1943. Fryderyk, reżyser, i Witold, pisarz, wyruszają do majątku Hipolita, znajomego Witolda. W spokojnej atmosferze prowincji, gdzie niemal udaje się zapomnieć o trwającej wojnie, mężczyźni zaczynają toczyć tajemniczą, dwuznaczną grę. Manipulują ludźmi ze swego otoczenia, rozkoszując się obserwowaniem ich reakcji. Nie wszystko jednak da się przewidzieć.
Listopad 1984 r., Izba Zatrzymań Hohenschönhausen. Kapitan Gerd Wiesler (Ulrich Mühe) skutecznie i bezlitośnie przesłuchuje więźnia podejrzanego o pomoc przyjacielowi w ucieczce z kraju. Wiesler nagrywa przesłuchanie, żeby zaprezentować metody używane dla pozyskania zeznań jako przykład swoim uczniom w Wyższej Szkole Stasi. Na premierze sztuki Georga Dreymana (Sebastian Koch), Wiesler ma okazję obserwować autora i odtwórczynię głównej roli, piękną aktorkę Christę-Marie Sieland. Wkrótce Anton Grubitz (Ulrich Tukur), zarządzający Departamentem Kultury w Stasi, wyda Wieslerowi rozkaz prowadzenia stałego nadzoru nad pisarzem, którego minister Hempf (Thomas Thieme) podejrzewa o nielojalność wobec Niemieckiej Socjalistycznej Partii Jedności.

Zmory

6,4
Film opowiada o dojrzewaniu wrażliwego chłopca. Jest jednym z ważniejszych debiutów w powojennym kinie polskim. Stanowi ciąg luźno powiązanych epizodów i ukazuje, jak na pozór mało ważne momenty życia kształtują charakter człowieka. Jest buntem przeciwko tłamszeniu indywidualności przez totalitarny system polityczny i służące uniformizacji metody wychowawcze.
Podczas odbywającego się w Hiszpanii historycznego spotkania na szczycie, poświęconego globalnej walce z terroryzmem, raniony kulą zostaje Prezydent Stanów Zjednoczonych. Osiem zupełnie obcych sobie osób było bezpośrednimi świadkami zamachu. Teraz każda z nich przedstawiając swój punkt widzenia stara się odkryć prawdę. Kiedy z szeregu zeznań zaczyna wyłaniać się rysopis strzelca, wydarzenia przyjmują nieoczekiwany obrót...

Z archiwum X

8,2
6,7
Para detektywów zostaje przydzielona do wyjaśnienia szeregu spraw paranormalnych.

Strzelec

7,6
Zawodowy snajper, żyjący na dobrowolnej banicji, na pustyni Arkansas, gdzie udał się po tym jak przyczynił się do śmierci niewinnego człowieka, wraca do zawodu, by pomóc byłym partnerom próbującym unicestwić zamach stanu. Zmuszony do ucieczki, gdy zostaje oszukany i obciążony odpowiedzialnością za zabójstwo prezydenta, do którego starał się nie dopuścić, jednocześnie stara się odkryć prawdziwego sprawcę i powody zdrady.

Lokator

7,9
Polański wciela się w postać Trelkovskiego, cichego i niepozornego urzędnika, którego szare życie wypełnia się strachem i grozą, kiedy wprowadza się do nowego mieszkania. Do narastającej paranoi przyczyniają się inni lokatorzy, którzy nie zrobią niczego, by pomóc mu opanować obsesję na tle tragicznego losu poprzedniej lokatorki. Czy lęki Trelkovskiego są istotnie uzasadnione czy też są po prostu wynikiem jego prawdopodobnego załamania nerwowego?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…