Filmy samobójstwo, kradzież, biseksualizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, kradzież, biseksualizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Laura Ash jest uwodzicielką, zabójczą pięknością: "femme fatale" w pełnym tego słowa znaczeniu. Siedem lat po nieudanej kradzieży brylantów podczas festiwalu w Cannes, ze zmienioną tożsamością powraca do Francji. Fotograf Nicolas odkrywa jej mroczną przeszłość. Czy jego zainteresowanie tą kobietą okaże się fatalne?
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Drugi film w dorobku Stephena Frearsa jest próbą ukazania historii angielskiego dramaturga Joe Ortona, który stał się legendą w latach 60. Reżyser skupia się na relacjach, które łączyły Ortona z Kennethem Halliwellem. Halliwell dla głównego bohatera był nie tylko mentorem i nauczycielem, ale także kochankiem, który w pewnym momencie staje się zazdrosny o dobrze zapowiadającą się karierę swojego ucznia.


Alex, którego rodzina zarabia duże pieniądze na kradzieżach samochodów, wbrew rodzinnej "tradycji" wstępuje do policji. Przez bliskich zostaje więc wyklęty, tym bardziej że jest nieprzekupnym stróżem prawa. Łączy go jednak erotyczny romans z Juliette, sklepową złodziejką i jednocześnie studentką filozofii. Sprawę dodatkowo komplikuje fakt, że jej brat Jimmy to specjalista od kradzieży aut, zaś w Juliette zakochana jest pani profesor z uniwersytetu, Marie.
Jack Barrett zostaje znaleziony powieszony w celi więzienia. Był przetrzymywany za rzekome sprzeniewierzenie pieniędzy z firmy. Ale on wolał popełnić samobójstwo, niż przyznać się dlaczego wziął pieniądze. Powodem milczenia było to, że był szantażowany za bycie homoseksualistą. Działo się to w Anglii w czasach, gdy antysodomia ustalała prawo. Drugim powodem tego, że Jack nie wyjawił prawdy, był żonaty adwokat, Melville Farr, który uważał, że to Barrett próbował go szantażować. Teraz Farr dowiaduje się, że Barrett popełnił samobójstwo. Rozumie, że Jack próbował ostrzec go przed próbą szantażu. Adwokat decyduje się na ryzyko swojej wysokiej pozycji w społeczności, aby zdemaskować szantażystę. Ponieważ on sam nie jest już szantażowany, z pomocą przyjaciela Jacka, geja Eddy'ego Stone'a, próbuje odnaleźć osoby, które również były szantażowane przez tego samego człowieka....
Słowa kluczowe

Proszę czekać…